Praktické informace

Je pro nás důležité, abyste se na festivalu cítili co nejlépe.
Proto, prosíme, věnujte čas prostudování praktických informací před odjezdem na festival

Doprava

Areál konferenčního střediska Immanuel se nachází na Vysočině, kam se nejlépe dostanete autem.
Parkování je umožněno uvnitř areálu.

Vlakem či autobusem je možné dojet do Hlinska, odkud bude fungovat naše kyvadlová doprava.
Na nádraží vás vyzvedneme a dovezeme do střediska a v sobotu po skončení festivalu budeme rozvážet zpátky na nádraží.

Celý festival bude kyvadlová doprva dostupná od 8:00 do 22:00
Naši řidiči Vás vyzvednou na na nádraží v Hlinsku a jedna cesta bude stát 30 korun. 

Pokud budete potřebovat vyzvednout, dejte nám prosím vědět s dostatečným předstihem na číslo 736 251 997 nebo na email joelannib@gmail.com

Storno podmínky
  • Vyplnění a odeslání přihlášky je závazné.
  • Přihláška je platná, po zaplacení celé částky.

Veškeré změny či reklamace adresujte na email registrace@kristfest.cz

V případě zrušení registrace je možné přihlásit jiného účastníka, který zastoupí osobu, která registraci zrušila a převezme celou platbu přihlášky.
V případě vyjímečných zdravotních nebo jiných závažných důvodů bude řešeno individuálně.

  1. Nejpozději do 14 dnů od registrace přihlášky má účastník povinnost zaplatit konferenční poplatek.
    Pokud nebude částka uhrazena, bude registrace automaticky zrušena.
  2. Pokud účastník přihlášku zruší před doplacením, bude mu vrácena celá záloha. Za předpokladu, že se to nevylučuje s bodem 3, 4 a 5 storno podmínek.
  3. U přihlášek zrušených v období 1.5.-31.5.2023 propadá zaplacený konferenční poplatek. Pokud má účastník již doplacenou přihlášku, bude mu vrácen zbytek částky.
  4. U přihlášek zrušených v období 1.6.-30.6.2023 propadá 25% ze zaplacené částky.
  5. U přihlášek zrušených v období 1.7.-10.7.2023 propadá 50% ze zaplacené částky.
  6. Pokud je přihláška zrušena po datu ukončení registrace tj. 10.7.2023 propadá 100% zaplacené částky.
  7. V případě vládních nařízení či opatření, které zakazují ubytovávat budou vráceny veškeré zaplacené zálohy do 30 dnů od oznámení zrušení akce Kristfest.
Vstupenky na festival

V současné době před festivalem je veškeré ubytování už VYPRODANÉ.

Na festival je stále možné dojet

  • 1 denní vstupenka – 250,-
  • 2 denní vstupenka – 400,-

V případě zájmu o přespání v areálu je možné si dovézt vlastní stan.
Cena za jednu noc ve stanu se snídaní tak vychází na 290,-

 

Registrace

V pondělí bude probíhat registrace od 14 hodin do 17:30.
Večeře začíná v 17:30 a končí 18:30
Hlavní program první večer začíná ve 20:00

Každý další den bude registrace otevřená v těchto hodinách:

  • 9:00-10:00
  • 12:00-13:00
  • 17:00-17:30

Pokud budete potřebovat kontaktovat registraci, obraťte se prosím na email registrace@kristfest.cz

Strava

V ceně ubytování je automaticky započítaná i cena za snídani. Ta probíhá formou bohatého bufetu.

Cena za plnou penzi (oběd a večeře) činí 390 korun.
Podmínkou střediska je objednat si plnou penzi po dobu vašeho pobytu na festivalu.

  • V areálu nebude možnost externího zakoupení jídla
  • Během festivalu bude fungovat naše kavárna s drobným občerstvením
  • V areálu není bankomat, nejbližší je v Hlinsku, proto doporučujeme si vzít dostatečný finanční obnos na případné zakoupení
    kafíček, limonád a jiných dobrot
Děti

Děti jsou u nás na festivalu vítané. Ohledně konkrétních požadavků týkajících se dítěte (strava, ubytování) nás prosím kontaktujte.
Během vybraných programů bude fungovat hlídání/dětský program tak, aby se i rodiče mohli účastnit probíhajícího programu.

Zdravotnická služba

Během celého festivalu zajišťujeme základní zdravotnickou službu vystudovanými zdravotníky.

Domácí mazlíčci

Pokud byste potřebovali s sebou vzít psa, prosím kontaktujte nás na mail registrace@kristfest.cz, pořešíme to individuálně.

Nenašli jste, co jste hledali?

Spojte se s námi a rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy

Místo konání

KC IMMANUEL
Dlouhý 1, Slavíkov

Google mapa